Wydziałowe Biuro Projektu: Pion Kanclerza – Dział Organizacyjny w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie II (ZPR AGH II)", nr POWR.03.05.00-00-Z309/18, Zadanie 6: Podniesienie kompetencji kadry administracyjnej ogłasza rekrutację na szkolenie skierowane do pracowników AGH, kadra kierownicza i administracyjna, pt.: „Obsługa MS Excel” (poziom zaawansowany).
Liczba miejsc: 10 (jedna grupa)
Forma zajęć: ONLINE, szkolenie prowadzone przez platformę edukacyjną. Uczestnik Szkolenia przystępujący do Szkolenia online zobowiązany jest do zapewnienia sobie we własnym zakresie sprzętu i łącza internetowego umożliwiającego sprawny udział w Szkoleniu.
Czas trwania: 4-dni szkoleniowe, 6 godz./1 dzień, między godz. 08.00 a 15.30
Poziom: zaawansowany - szkolenie jest skierowane dla pracowników administracyjnych Uczelni, którzy:
Termin szkolenia: 12, 13, 19, 20.IV.2022
Termin rekrutacji: do 06.04.2022r. (godz. 15.30)
Wymagane dokumenty rekrutacyjne: potwierdzony przez przełożonego formularz rekrutacji (załącznik nr 2 do regulaminu), dane uczestnika (załącznik nr 1 do regulaminu) oraz oświadczenie RODO (załącznik nr 3 do regulaminu) – będzie trzeba przekazać do Działu Organizacyjnego dopiero po uzyskaniu informacji o zakwalifikowaniu się na szkolenie.
Forma aplikowania na szkolenie: formularz rejestracyjny ONLINE
WAŻNE! O zakwalifikowaniu na szkolenie zdecyduje kolejność zgłoszeń tj. data i godzina wpłynięcia zgłoszenia.
Adres Wydziałowego Biura Projektu – Pion Kanclerza:
Dział Organizacyjny
Przewiązka A4-C4, I piętro, pok.123
Kontakt ws. szkolenia: Bożena Miś, tel. 617-49-94
Wydziałowy Koordynator Projektu: Agnieszka Gajek, tel. 12 617 49-93
Minimalny zakres tematyczny szkolenia (4 dni po 6 godzin zegarowych):
All rights reserved © 2022 Akademia Górniczo-Hutnicza